/ מדרשיית הרטמן לבנות

מדרשיית הרטמן נבחרה לאחד מבתי הספר המצטיינים בארץ

Image by OpenClipart-Vectors from Pixabay
Image by OpenClipart-Vectors from Pixabay

אנו גאות לשתף כי משרד החינוך פרסם את רשימת בתי הספר המצטיינים לשנת הלימודים תשפ"א ומדרשיית הרטמן נבחר לאחד מארבעה בתי הספר המצטיינים בחינוך הממלכתי-דתי, מתוך 313 חטיבות עליונות ברחבי הארץ. הודות להישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים. בתי הספר נבחנו במספר מדדים, בהם מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

ראש העיר משה ליאון כתב: "החינוך בירושלים הוא חינוך מצויין שרואה כל תלמיד ע"פ צורכיו האישיים. בשנים האחרונות מושקעים בחינוך הירושלמי משאבים רבים, פיסיים וכלכליים כאחד, על מנת להמשיך ולשפר את איכות החינוך בכל זמן. אני מברך את המורים וצוותי ההוראה על ההישג והעבודה המאומצת".

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון כתבה: "מערכת החינוך התברכה באנשי חינוך, מנהלים ומורים, שמובילים את תלמידי ישראל ומצעידים אותם להישגים מרשימים בכל תחומי החיים. תלמידים ותלמידות אלו הם דור העתיד של מדינת ישראל. אנשי החינוך הזוכים מבססים את תחושת השייכות של התלמידים לקהילה, נוטעים בהם ערכים ומעניקים להם כלים משמעותיים לחיים. אני מברכת אותם על עשייתם החינוכית, שיש לה השפעה עצומה על כלל החברה הישראלית ועל עתיד מדינת ישראל".

יישר כוח להנהלת בית הספר, הצוות החינוכי והתלמידות הנהדרות!

עוד בנושא
הוספת תגובה
חיפוש
עיקבו אחרי מכון הרטמן
הרשמו לניוזלטר של מכון הרטמן

SEND BY EMAIL

The End of Policy Substance in Israel Politics