תמכו בנו

/
EN
הצטרפו לניוזלטר שלנו

ידע

ידע

הכלכתבות

8 בנוב׳ 2018

החוויות המשמעותיות ביותר שעוברות על תלמידים בבית ספר אינן מתרחשות בתוך בכיתה ובזמן השיעור, וזאת משום שמערכת החינוך מבינה את פעולת הלמידה כהעברת ידע מהמורה לתלמיד. תפיסה אחרת של תהליך הלמידה – כניכוס מחדש של מילים, מושגים ומידע – תאפשר למידה דינמית ותוססת, שתיגע בתלמידים ותעצב את זהותם.

חיפוש
עיקבו אחרי מכון הרטמן
הרשמו לניוזלטר של מכון הרטמן

SEND BY EMAIL

The End of Policy Substance in Israel Politics