3 בספט׳ 2020
כאנשים פרטיים אנו מבינים שהמציאות שלנו יכולה להתהפך בין רגע בעקבות אירוע דרמטי או פגישה מטלטלת, לעומת זאת - העם, התרבות, המדינה והמורשת שלנו נראים לנו יציבים וקבועים. זה לא כך
24 באוג׳ 2020
"בתוך הלחץ והדאגה שהביאה עמה הקורונה, עלולה מערכת החינוך לחטוא למשימה הראשונה שלה - לשמור על רווחתם ועל שלומם הנפשי של התלמידים". מאמר לפתיחת שנת הלימודים תשפ"א
20 באוק׳ 2019
ההייטק העלה את קרנה של המתמטיקה, המסכים הרגו את הספרים, והמהפכה הציונית "העלימה" אלפיים שנות פרשנות – אלה הם רק חלק מהאתגרים שעומדים בפני מורים לתנ"ך. מחשבות על הוראת התנ"ך בימינו - חלק ראשון
8 בנוב׳ 2018
החוויות המשמעותיות ביותר שעוברות על תלמידים בבית ספר אינן מתרחשות בתוך בכיתה ובזמן השיעור, וזאת משום שמערכת החינוך מבינה את פעולת הלמידה כהעברת ידע מהמורה לתלמיד. תפיסה אחרת של תהליך הלמידה – כניכוס מחדש של מילים, מושגים ומידע – תאפשר למידה דינמית ותוססת, שתיגע בתלמידים ותעצב את זהותם.