/ מיזם התנ"ך

סיפור בשישה חלקים

מתאים לפתיחה או לסיכום של פרק.

סיפור בשישה חלקים הוא במקורו כלי טיפולי לאיתור משאבי התמודדות המבוססת על תיאורית ה"גשר המא"חד".
בעולם החינוכי הכלי יכול לשמש בהקשר של קריאה ובהקשר של כתיבה.

איך עושים את זה?

מחלקים לתלמידים.ות דפים חלקים ומבקשים מהם.ן לחלק את הדפים לשישה חלקים, בכל דרך שנראית להם.ן (רק לא לחתוך את הדף).

מתן ההנחיות לסיפור (יש לומר את ההנחיות בהדרגה: בכל פעם שיסיימו משימה, תינתן להם הבאה):

תמונה ראשונה: חשבו על הדמות שבחרתם.ן בפרק, אפיינו את הדמות שלכם.ן.

תמונה שנייה: מהי משימתו.ה של הדמות שבחרתם.ן?

תמונה שלישית: איזה מכשול חוסם את דרכו.ה של הדמות בדרך למילוי משימתו.ה?

תמונה רביעית: מי או מה יכולים לעזור לדמות שבחרתם.ן?

תמונה חמישית: כיצד התמודד.ה וכיצד התגבר.ה הדמות עם מכשול זה?

תמונה שישית: איך הסתיים הסיפור?

משימה מסכמת: כתבו במה אתם מזדהים עם הדמות שבחרתם.ן במה אתם לא מסכימים איתו.ה.

הוספת תגובה
חיפוש
עיקבו אחרי מכון הרטמן
הרשמו לניוזלטר של מכון הרטמן

SEND BY EMAIL

The End of Policy Substance in Israel Politics