יצירת אמנות מאפשרת הרחבה של פרשנות למקור מקראי.
איך עושים את זה?
נבקש מהתלמידים.ות להסתכל ביצירת האמנות ולכתוב כמה שיותר פרטים המופיעים בה. את התשובה נבקש מהם לנסח במילים: שימו לב ל…
לאחר כחמש דקות, נבקש מהתלמידים.ות שוב להסתכל ביצירת האמנות ולכתוב מה חסר בה. את התשובה נבקש מהם לנסח במילים: איפה ה…?
עכשיו, במליאה הכיתתית, כל תלמיד.ה משתף פרט אחד שהוא ראה ופרט אחד שחסר ביצירת האמנות.
אפשר לבקש מהם לתת כותרת ליצירה. כמובן להביא יצירה ללא כותרת.
אפשר לשאול אותם למה התכוון הצייר / צלם בתמונה זו? כיצד היצירה מהווה פרשנות לפרק?
אפשר לבקש מהם לספר את הסיפור דרך נקודת המבט של אחת הדמויות ביצירה.
ועוד… כיד הדמיון הטובה עליכם.ן.