תמכו בנו

/
EN
הצטרפו לניוזלטר שלנו

למכון הרטמן דרוש/ה מומחה בתחום השיווק והמיתוג

מכון שלום הרטמן הוא מרכז פלורליסטי למחקר, הגות חינוך יהודי. המכון חותר להעמיק ולחדש את השיח הערכי אודות יהדות וישראליות במאה ה- 21, פלורליזם דתי, מדינה יהודית ודמוקרטית, מדינת ישראל והעם היהודי, ויחסי היהדות עם דתות העולם.

 

מחלקת השיווק חותרת לשווק ולקדם את המכון, עולם התוכן שלו ותוכניותיו בקרב קהלי יעד משתנים בארץ ובצפון אמריקה: תורמים, שותפים לדרך והקהל הרחב.

  • יצירת תכנים
  • נוכחות דיגיטלית
  • קידום תכני המכון באמצעי התקשורת
  • ייזום וניהול אירועים לקהל הרחב
  • קידום תוכניות המכון ומרכז המחקר שלו
  • פרסום

 

תיאור תפקיד מומחה שיווק ומיתוג

  • בניית אסטרטגיה שיווקית לפרסום, שיווק ומיתוג, הכוללת תוכנית עבודה לטווח הקרוב והרחוק
  • מיפוי וניתוח של ארגונים מקבילים ושל מובילי דעה בתחום.
  • ניתוח קהלי יעד, ואיתור קהלים חדשים ורלוונטיים לתכני המכון.
  • ניתוח, יישום ואופטימיזציה של קמפיינים דיגיטליים ובחירת אפיקי פרסום בכלים מסורתיים ובכלים דיגיטליים (כולל רשתות חברתיות, גוגל, הפצת תכנים בטאבולה ואאוטבריין וכו').
  • הנעת פעילויות פרסום, מיתוג ושיווק ישיר.
  • מעקב ובקרה אחר פעילויות שיווקיות ופרסומיות.
  • אחריות על שיתופי פעולה מסחריים עם גופים חיצוניים – כנסים, תוכן ממומן ועוד.

דרישות התפקיד

  • ניסיון מקצועי של 5 שנים בעולמות השיווק: חברות פרסום, מדיה או קד"מ.
  • ניסיון בפעילות דיגיטלית – רשתות חברתיות, כלים שיווקיים וכלים ניתוחיים.
  • ניסיון בהפקת אירועים, כנסים, פעילויות קד"מ ומוצרים – יתרון
  • ניסיון בכתיבה שיווקית – יתרון
  • ניסיון בניהול תקציבים
  • יכולת עבודה עצמאית ומתן דיווח שוטף
  • יכולת עבודה עם ממשקים מרובים

מחשבה יהודית מרתקת אותך? דואג לעתידה היהודי-דמוקרטי של ישראל? מתעניינת ביהדות שרלוונטית עבורך?

מלאו את פרטיכם וקבלו את הניוזלטר שלנו

עוד בנושא

הוספת תגובה
חיפוש
עיקבו אחרי מכון הרטמן
הרשמו לניוזלטר של מכון הרטמן

SEND BY EMAIL

The End of Policy Substance in Israel Politics