מה הקשר בין למידה לבין זהות? בדרך כלל נהוג להגדיר למידה במונחים של רכישה של ידע או מיומנויות. אולם בעשורים האחרונים הולכת ומתגבשת גישה אחרת, לפיה למידה עשויה להיות מובנת גם כתהליך של הבניית זהות. תחום הדעת תרבות יהודית-ישראלית נועד להיות מסגרת המאפשרת לתלמידים לגבש זהות יהודית המותאמת לאורחות חייהם ולתפיסת עולמם. בהשתלמות ניחשף לתיאוריות הבוחנות את הקשרים האפשריים בין למידה לבין זהות ונבחן מחדש את הנחות היסוד שלנו על אודות למידה ותפקידנו כמורים.
כלל חדר המורים
מסגרת: בית ספרית
שכבות: שש-שנתי
6 מפגשים של 3 שעות
1 יום פתוח במכון הרטמן
1 מפגש מקוון