/ בית ספר הרטמן לבנים

תיכון הרטמן – זוכה הפרס הארצי של החמ״ד לשנת תשפ״ג

בית הספר זכה בפרס הארצי של אות חסד וחמ"ד לשנת תשפ"ג ✨ זהו פרס שניתן מטעם מנהל החינוך הדתי לבתי ספר המצטיינים בעשיית מעשי חסד רבים ומגוונים כדרך של "תורת חיים"

רגע קבלת הפרס הוא הזמן להביט על שלל העשייה, על הרבים והטובות שעוסקים בה בימי שישי חופשיים ובערבי חול פשוטים. באים, אורזים, מקפלים, מבקרים, מסיעים, מלווים ועושים בשקט שלא על מנת לקבל פרס או הוקרה. 🌾

מיהם?

תלמידי בית הספר הרטמן שיוזמים, חושבים ופועלים בתוך המציאות שלנו כדי להפוך אותה לטובה יותר וצודקת יותר. להורים של קהילת בית הספר שמסיעים ומלווים, מעודדים ומאפשרים לתלמידים לעשות את אשר בליבם. לצוות בית הספר – מורים ומורות, מחנכים ויועצות, חברי הנהלה ונשות מנהלה שמשחררים משיעורים, משלימים את מה שהחסירו העוסקים במלאכה, שומעים, מקשיבים, יועצים וגם משתתפים בעשיה.

ומעל כולם – ביני ודרורי שאין כמותם. 🌾

ביני ודרורי האחראים אל המעורבות החברתית בתיכון, לקחו סיסמא או רעיון, את התובנה של האחריות שלנו על החברה והיכולת שלנו להשפיע עליה והפכו את כל אלה לעולם שלם של עשייה יומיומית, שגרתית שהיא חלק אינטרגלי מהקיום של כל חברי קהילת בית הספר. מצדקא ועד לקט ירקות, מקשישי ועד אסירים בשיקום – עוד ועוד ועוד עשיה ופעולה ששואפת לשנות תודעה, לשנות מדיניות ובסופו של דבר לשנות מציאות.

יְהִי חֶלְקִי עִמָּכֶם, עַנְוֵי עוֹלָם, אִלְּמֵי נָפֶשׁ,

רֹקְמֵי חַיֵּיהֶם בַּסֵּתֶר, צְנוּעֵי הָגוּת וַעֲלִילָה,

חֹלְמִים נַעֲלָמִים, מְמַעֲטֵי דְבָרִים וּמַרְבֵּי תִפְאָרֶת…

בתמונה: הרשימה המלאה של המוסדות שזכו בפרס החמ״ד תשפ״ג

מחשבה יהודית מרתקת אותך? דואג לעתידה היהודי-דמוקרטי של ישראל? מתעניינת ביהדות שרלוונטית עבורך?

מלאו את פרטיכם וקבלו את הניוזלטר שלנו

עוד בנושא
חיפוש
עיקבו אחרי מכון הרטמן
הרשמו לניוזלטר של מכון הרטמן

SEND BY EMAIL

The End of Policy Substance in Israel Politics