/ בית ספר הרטמן לבנים

יועצת המאה – אלזה שרלו מתיכון הרטמן

יועצת התיכון אלזה שרלו, היא חלק מנבחרת מורי ה-100 של החמ"ד לשנת תש"ף.

קהילת בית הספר, צוות בית הספר, ההורים והתלמידים, שמחים ונרגשים לברך את אלזה שרלו, יועצת המאה… על היותה חלק מנבחרת מורי ה-100 של החמ"ד לשנת תש"ף.

אלזה שרלו נמצאת בתפקיד היועצת בתיכון מזה 31 שנים! בתקופה ארוכה זו היא הפכה את בית הספר לבית של ממש עבור תלמידים ומשפחותיהם. אלזה מכילה, אוהבת ונותנת מענה לכל תלמיד, דלתה תמיד פתוחה בפני כולם; צוות, הורים ותלמידים. היא מלווה את כולנו ברגעים הטובים ובאלו שלא… אשרינו שזכינו.

 

מתוך שיקולי הועדה: "תרומתה של אלזה לפיתוח ושגשוג האקלים הבית ספרי לא תסולא בפז, יכולתה הפנומנלית להכיל תלמידים ולהצעידם להצלחה אישית וחברתית- השפיעה בצורה דרמטית על אופיו של בית הספר.
אלזה מיטיבה לזהות את צרכיו של כל תלמיד, והיא נכונה לעשות הכל, בכל עת ובכל שעה, כדי למלאם. את הקשרים החמים והאמיצים היא משמרת גם אחרי שהתלמידים מסיימים את בית הספר. בזכות תמיכתה הביאה אלזה לא אחת לתפנית במסלול חיי תלמידיה והם עלו על דרך המלך. על זאת ועל עבודה חינוכית פרטנית ומדוקדקת, למען כל התלמידים ובכללה טיפול במקרים קשים במיוחד, שבהם פעולתה הייתה בבחינת קרש הצלה, מצאנו את הגברת אלזה שרלו ראויה לתואר " מורת המאה" לשנת ה'תש"ף"

עוד בנושא
חיפוש
עיקבו אחרי מכון הרטמן
הרשמו לניוזלטר של מכון הרטמן

SEND BY EMAIL

The End of Policy Substance in Israel Politics