/ בית ספר הרטמן לבנים

עדית רובין ממשיכה מהתיכון למזכירות הפדגוגית

ברכות לעדית רובין, על קידום מקצועי משמעותי

בית ספר הרטמן לבנים שמח לברך את עדית רובין על תפקידה החדש כממונה הפדגוגית על בקרה ומעקב במזכירות הפדגוגית של משרד החינוך. עדית חברה בקהיליית בית הספר מזה שנים רבות, הן כאם לתלמידים, והן כדמות מקצועית וותיקה ומוערכת.

עדית החלה ללמד את מקצוע האזרחות בתיכון הבנים עוד בשנת 1998, עת בית הספר היה בראשית דרכו. בנוסף היא ריכזה את החינוך החברתי במשך שמונה שנים והתוותה עם צוות הניהול והמחנכים, תפיסה חברתית אזרחית אקטיביסטית. כמו כן, עדית היתה שותפה בצוות ההקמה והניהול של מדרשיית הרטמן לבנות ולפני כעשור הקימה וריכזה את תכנית המצוינות המשותפת לתלמידי ותלמידות כתות ט'.

בתפקידה החדש עדית תהיה אמונה על תחומים רבים: היא תרכז את עבודת המפמ"רים בכלל תחומי הדעת ובכלל המגזרים, תוביל את מערך ההדרכה הדיסיפלינארית בבתי הספר האדומים, תרכז את מהלך ההתמקצעות של 15 אלף רכזי מקצועות ותקדם את עבודת המטה והקשר עם אגפי הגיל ויחידות המשרד השונות כולל ועדת החינוך של הכנסת וארגונים נוספים.

התרגשנו מכך שעדית תהיה אמונה, בין היתר, על קידום אוכלוסיות ייחודיות ושילובן בתוך מערכת החינוך. אנו בבית ספר הרטמן לבנים רואים יעד זה כדגל וכמופת, וגאווה גדולה עבורנו שעדית תמשיך לקדם חזון זה מתוך עמדת השפעה רחבה וממלכתית.

*בהצלחה רבה עדית*

 

עוד בנושא
חיפוש
עיקבו אחרי מכון הרטמן
הרשמו לניוזלטר של מכון הרטמן

SEND BY EMAIL

The End of Policy Substance in Israel Politics