לקראת חנוכה התבוננה חטיבת הביניים באור ובאש.
התרחשויות יומיומיות שסובבות אותנו הן למעשה פלאיות, מעשה בריאה.
התלמידות ערכו ניסויים מדעיים באור ובאש, ובלמידה חווייתית העמיקו את הידע על התכונות המדעיות שלהם.
ביחד למדנו על ההשפעה של האש על הסביבה שלה, על הכוח שיש באור ועל הקסם שאפשר ליצור עם אנרגיית האור והחום של האש.
לימודי המדעים מאירים את בית הספר שלנו כל השנה. אנו גאות בתוכניות ברמה גבוהה, בהשתתפויות בתחרויות מרתקות ובהישגים גבוהים ביותר בתחום.
דור המדעניות הבא של ישראל מתחיל להאיר את דרכו אצלנו במדרשיה ואנחנו מתחממות מגאווה והתלהבות.
מוזמנים גם להיכנס לפייסבוק של המדרשייה ולהתרשם מהנעשה.
בשורות טובות!
מחשבה יהודית מרתקת אותך? דואג לעתידה היהודי-דמוקרטי של ישראל? מתעניינת ביהדות שרלוונטית עבורך?
מלאו את פרטיכם וקבלו את הניוזלטר שלנו